--''''>>--sEBuTir bINt@nG Di kAKi pELAnGi--<<'''--||

Aku masih bisa berlari, aku masih bisa mendaki pelangi, walau tanpa engkau di sisi, akan aku teruskan hidup ini... Usahlah engkau gundah tentang perasaanku, setelah engkau melangkah pergi, pedih ini akan bisa sembuh, bila saja terbit mentari... ~apabila engkau jauh dariku terasa engkau hampir padaku, namun mengapa apabila engkau di sampingku terasa seakan engkau menjauhiku?~



Friday, May 26, 2006

Gambar-gambar di konti Radio UPM

Gambar aku berlagak gantikan tempat DJ Syed di konti Radio UPM! hehehe... Aku saja je tempel gambar ni dua kali dalam blog ni untuk menunjukkan ke-teruja-an aku untuk menjadi seorang DJ! Ahakss....



Aku sewaktu ditemuramah oleh DJ Syed




Bersama Puan Anida (Editor CESB) dan Syazwan (Pegawai Pemasaran CESB)



Gambar candid ni Syazwan yang ambil! Cheh!!