--''''>>--sEBuTir bINt@nG Di kAKi pELAnGi--<<'''--||

Aku masih bisa berlari, aku masih bisa mendaki pelangi, walau tanpa engkau di sisi, akan aku teruskan hidup ini... Usahlah engkau gundah tentang perasaanku, setelah engkau melangkah pergi, pedih ini akan bisa sembuh, bila saja terbit mentari... ~apabila engkau jauh dariku terasa engkau hampir padaku, namun mengapa apabila engkau di sampingku terasa seakan engkau menjauhiku?~



Monday, May 14, 2007

Kelahiran Yang Dinanti


Alhamdulillah... adik aku dah selamat melahirkan seorang lagi bayi perempuan semalam (13/05/2007) bersamaan Hari Ibu Sedunia dan kenangan rusuhan perkauman 13 Mei hehehehe...

Nama? Masih belum decide lagi. Memasing ingatkan dapat baby boy tapi rerupanya girl jugak! Punah harapan.... hehehe... sbb kami memasing dah target kali ni sure anak lelaki. Mungkin genetik kami lebih kepada perempuan kot! so, anak-anak aku dah jadi 1 lelaki, 3 perempuan! yeeeehhhhaaaaaa!!!

Belek-belek muka dia, adalah iras2 sebelah ayah dia. Tapi cute dan tembam dia tu mmg ikut aku! Sampai jiran aku yang datang melawat kt hospital semalam ckp, sebijik muka aku! Ahaks... tak sabar sungguh nk ajar dia sebut Ummi.... (Ummi tu panggilan aku lah!!)

Yang ini anak sulung adik aku. Nama dia Syadni Syamimi. Macam aku x? Hehehe... Perangai macam aku, badan montel pun macam aku, kidal pun macam aku! Harap2 boleh jadi klon aku lah nti! Mana tidak nyer, semua barang2 aku tak kira dari make up sampai ke aksesori aku semua dia tibai cakap dia punya. Melekat sungguh aura aku kat dia!

Yang kedua Syadni Syamira. Sorry, gambar terlupa nak transfer. Yang ketiga ni...? Yang pasti, Syadni di hadapan tapi di belakang belum tentu lagi! Ada suggestion?

Labels:

4 Comments:

Post a Comment

<< Home