--''''>>--sEBuTir bINt@nG Di kAKi pELAnGi--<<'''--||

Aku masih bisa berlari, aku masih bisa mendaki pelangi, walau tanpa engkau di sisi, akan aku teruskan hidup ini... Usahlah engkau gundah tentang perasaanku, setelah engkau melangkah pergi, pedih ini akan bisa sembuh, bila saja terbit mentari... ~apabila engkau jauh dariku terasa engkau hampir padaku, namun mengapa apabila engkau di sampingku terasa seakan engkau menjauhiku?~



Thursday, June 14, 2007

Sekali Kena Tag daaa....

Aku pun tak tahu sapalah makhluk yang terlalu cerdik utk mencipta tag-tag ni. Tup2 pagi tadi dpt message dari John Norafizan yang dia dh tag aku! Aduhh... Topik kewanitaan lak tuh!! Well... mmglah aku ni wanita... yg tulen lg laks tuh!! Tp aku ni bkn minah bunga! Dia p kasik topik bunga lak kt aku! Klu kasi bunga terus xpalah gks.. ahakss...

Buleh ke klu nk letak lebih dari 1 jenis ek? Lantaklah... entri ni aku yg punya hahahahaha!!

1. TULIP

Sebenarnya aku lebih suka tulip putih. tapi sebab puas aku cari tulip putih tak ada, aku paste ajelah tulip ungu ni ek...

Aku tak tahu bila aku mula suka pada bunga tulip. Ada orang ckp pada aku, tulip tak ada seni. Tak ada sense of romantic. Hahaha.. pada aku, klu pilih Rose pun tapi si pencinta tu mmg bkn org yg romantik, lagik tak ada makna!

Aku suka tulip sbb bentuk dia yang terlalu sempurna pada aku. Pada masa tulip menguncup, ia seolah-olah perawan yang pemalu. Hmm... aku bukan jenis tulip sebab aku ni jenis yang kureng sket nak jadi pemalu! Muahahahaha... Bila tiba masa untuk tulip berkembang, ia seperti wanita yang bersikap terbuka pada dunia...

Aku selalu simpan angan-angan untuk pergi ke ladang tulip putih. Berdiri di tengah-tengah ladang dan memetik tulip sebanyak mana yang aku mahu. Aku akan simpan tulip dalam pasu kristal jernih dan letak di sebelah katil aku untuk menemani tidur aku pada setiap malam! Hahaha... tersiok sendiri pulak!!

2. BUNGA MATAHARI

Aku suka bunga matahari sejak dari zaman belajar di ITM. Semuanya sebab sekeping pembalut hadiah yang penuh dengan gambar bunga matahari. Aku rasa keceriaan bunga matahari bukan palsu. Nama pun bunga matahari, sinar yang ia berikan sama seperti matahari. (Dan, aku seperti bunga matahari - ceria sepanjang masa!!)

Aku suka segala hiasan yang bertemakan bunga matahari. Pembalut hadiah, beg kertas, wallpaper, mug, cover page utk notepad.... segalanya lah!! Tapi, aku rasa aku takkan sanggup pergi ke ladang bunga matahari sebab aku ni kalau dengan warna kuning, aku akan rasa meroyan sket! hehehehe... berada di dlm kelompok kuning yang terlalu banyak boleh membuatkan aku pening!

So, bunga matahari hanya untuk hiasan dan bunga tulip pula untuk dipeluk!!!

Okay, its time to tag people!! Sapalah yang aku nak jadikan mangsa ni???

1. Ekin
2. Jowo Pinter
3. Acai

itu jelah kot... malas nk tag ramai orang hahahahahaah....

5 Comments:

Post a Comment

<< Home